miércoles, 14 de marzo de 2018

Cursa 500

Amb la Marató de Barcelona del 11/3/2018 he arribat a la meva cursa nº 500.

No ha estat casualitat que coincidís amb aquest prova mítica, mesos abans vaig haver de fer quadrar el meu calendari. De fet va ser un dels motius que em va engrescar a mitjans de Novembre a fer una segona marató. A última hora van sortir imprevistos que hem van obligar a fer una cursa de 5 Qm a Vic just el dia abans de la Maratest 30 Km. L'esforç va valer la pena.

Samarreta personalitzada

Amb motiu de la meva Cursa 400  ja vaig fer un recordatori de les proves anteriors i en aquesta entrada afegiré només les noves.

19/02/2017   Maratest 15 Km 

La cursa 450 va arribar aviat  i va ser la meva sisena participació a la Maratest a Badalona.

En aquest període el mes destacat va ser la meva victoria a la categoria de veterans C a la Cursa de la Plaça de la Farga.

Enllaç a : Totes les meves curses


Estadístiques


No hay comentarios: