domingo, 26 de noviembre de 2017

94ª Jean Bouin (39ª Open)


Una nova cursa Open de la Jean Bouin avui, la trentena. Temperatura freda (uns 10ºC) i cel mig nuvolat.
Prova puntuable per la 10ª Challenge BCN 10K . Inscripció superant els 10000 corredors amb 8000 arribats a meta.
Sortida conjunta a les 9:00 en punt amb la prova de 5 Qm. Com sempre primer Qm. complicat amb forces corredors.
M'han assignat el calaix 3 i he sortit força endavant, això ha fet que durant els primers Qm's m'han avançat molts corredors. Amb força fred al cos no he agafat el ritme que volia ni amb la lleugera baixada per la Gran Via.

Ronda de Sant Pere (Qm 4,8)

He passat el Qm 5 a l'Arc del Triomf en 26'59'' a un ritme de 5'24''/Qm. Amb el segon 5000 m mes lent per la pujada veig que en prou feines faré sub 55'.
Continuo pel Passeig Lluís Companys per agafar el Passeig Picasso. Em trobo una mica millor i intento mantenir el ritme a Colom i primer tram del Paral·lel. Passo el Qm 8 en 43'25''. A partir d'aquí  pujada cap el carrer Tamarit i Lleida on atrapo primer a la Imma Casares amb qui havia sortit i al Edu que m'havia passat al principi de cursa.
Respir a la baixada pel carrer de la Guàrdia Urbana i entrada a sac a meta a la Av. Rius i Taulet.

Arribada
Fotos de  JJVico


Temps final 54'29'' al lloc 3977  (236 de la meva categoria) a un ritme de 5'27''/Qm.

Dades del Garmin

Vídeo RunKm

He fet el mateix temps que al 2015 i 1'10'' menys que l'any passat. Ho dono per bo tot i que pensava poder anar una mica mes ràpid. 

El proper diumenge serà un altre història amb la doble Pujada al Castell de Castelldefels.

No hay comentarios: