domingo, 29 de octubre de 2017

XXXIX Cros Popular de Sants


29ª participació al Cros Popular de Sants una prova que gairebé mai em perdo al meu barri.
Cursa puntuable per la 10ª Challenge BCN 10K i amb molt bona organització.
Dia de sol amb una temperatura ideal per córrer al voltant dels 16ºC.


Com cada any un munt de curses infantils abans de la nostra. Sortida a les 10:00 en punt amb objectiu d'intentar fer una bona marca .
Recorregut similar als darrers anys amb una primera volta mes curta d'uns 3 Qm i una segona d'uns 7 Qm.
He sortit a ritme des del primer moment. El Qm 1 l'he passat en 5'08''. El traçat recte i pla de la Av. Madrid i les baixades per Vallespir i Joan Güell m'han ajudat a mantenir un bon ritme. He fet la primera volta en 16'43''.

Rambla Brasil Qm 4,4

He passat el Qm 5 a la Av. Madrid en 25'56'' a ritme de 5'11''/Qm. Aquí he vist que era factible baixar de 52' pel recorregut mes favorable que em faltava.
Continuació per c/ Numància i forces girs fins arribar al Passeig de Sant Antoni i seguir per Tarragona , Consell de Cent i el Carrer de Sants.

Carrer de Sants Qm 9,5

Darrers 150 m en pujada per la Rambla Brasil per per acabar en un Temps final 51'32'' Lloc  866 i 27 de la meva categoria. Ritme 5'10''/Qm.

Esprint final

No he notat massa l'esforç d'ahir i he fet la meva millor marca de la temporada millorant la de Correbarri en 10''. Val a dir que sembla que era un pel curta.
Ha estat avui el meu deu mil número 200, aviat està dit.

Amb Eduard i Manel

En acabar el clàssic trofeu , begudes, taronges , coca i xocolata desfeta !. 

No hay comentarios: