lunes, 9 de octubre de 2017

Caminada Internacional de Barcelona

Aquest cap de setmana he tornat a fer dues proves de la Caminada Internacional de Barcelona 2017, la de 20 Qm el dissabte i 30 Qm el diumenge repetint així el que ja vaig fer al 2013, 2015 i 2016.

Documentació i full de ruta

• Dissabte 7/10/2017

Prova CIB molt urbana amb una distància oficial de 20 Qm's i dues pujades destacables, la primera al Castell de Montjuïc (Qm 5) i la segona al Parc Güell (Qm 16,5).

Perfil 20 Qm

Dia de sol i bona temperatura 19ºC. Sortida i arribada a les Cotxeres de Sants a prop de casa.
Sortim cap a les 7:15 en companya de la Rosa Mª. el Ramon i Luz Marina. Anem en primer lloc cap a Pl. Espanya, Palau Nacional, Av. de l'Estadi, Jardí Botànic i Mirador de l'Alcalde on veiem una magnífica sortida del sol.

Mirador de l'Alcade

Continuació pel camí de Mar, Castell de Montjuïc i Mirador Olímpic 1h08' (Qm 6). Baixada forta pel Passeig del Migdia i c/Foc fins els jardins dels Drets Humans on hi ha el Control de Pas i Avituallament (CPA) 1h38' (Qm 8,7). Ens donen una barreta energètica i fruits secs. A partir d'aquí, lleugera pujada per la Ciutat de la Justícia, Rambla Badal i Plaça Mª Cristina 2h21' (Qm 12,5). En aquest punt es separem els itineraris de 20 i 30 Qm. Continuem cap amunt fins el Parc del Turó del Putxet on hi ha el segon CPA 3h00' (Qm 16,1). Ens donen una galetes amb una barreta de xocolata. Baixada cap a la Av, república Argentina per pujar immediatament fort cap el Parc Güell i baixar de nou cap a Plaça Lesseps, Pl. Francesc Macià i Cotxeres de Sants.

Temps final 4h14'. Distància real 22,68 Qm, una mica mes que el indicat.

Dades del Garmin

A l'arribada avituallament amb amanida de pasta i begudes.

Amb Rosa mª, Luz i Ramon
  • Diumenge 8/10/2017
Torno repetir el recorregut que ja vaig fer al 2011 i 2013. Em llevo a les 6:00 per esmorzar i a les 7:05 agafo el bus que ens porta fins el Papiol. La prova d'avui es un recorregut en gran part per Collserola amb final urbà i una distància oficial d'uns 30 Qm.

Perfil 30 Qm

Arribem cap a les 7:30 a El Papiol. El meu objectiu per avui es fer-la el més ràpid possible caminant a les pujades i corrent la resta.

Fa bona temperatura al voltant de 12ºC. El primer Qm es de pujada cap el Coll d'en Faura per pista sense dificultat. Passo el primer CPA a Vallpineda en 46' (Qm 5,6). Agafo unes magdalenes i barreta de xocolata i continuo la marxa.

CPA 1 Vallpineda

A Can Busquets comença la pujada mes llarga, uns 3,7 Qm, fins el Turó de Castellví que passo en 1h41'(Qm 11).

El segon CPA a Santa Creu d'Olorda el passo en 2h01' (Qm 13,7).  Vaig uns 8' mes ràpid que al 2015. Agafo un entrepà de fuet i faig la foto de record.

CPA 2 Sant Creu

Forta baixada per les perilloses escales de fusta cap a la Torre del Bisbe. Vaig menjant poc a poc l'entrepà sobre la marxa. Veig que vaig just d'aigua pel tros que em falta, l'ampolla de 25 cl que porto es insuficient. Segueixo baixant mes fins a Can Vilà 2h55' (Qm 19,7).
En aquest punt pujada molt forta fins el tercer i darrer CPA situat la Plaça Mireia 3h18' (Qm 22). Arribo sec, agafo uns fruits secs, una barreta energética i molta aigua. Només queden 6 Qm.
Forta baixada sortint de la Plaça Mireia fins que es suavitza a Sant Joan de Deu. Continuo cap el Parc Cervantes , Camp Nou, Carrer de Sants i Cotxeres de Sants. Ja hi som.

Això està fet. Temps 3h56'. he rebaixat el meu temps del 2015 en 9' !.La distància real ha estat mes curta que la oficial 27,5 Qm.

A l'arribada avituallament amb amanida de pasta, entrepà de pernil i molta beguda !. He obtingut el primer segell pel segon Master CIB.

Ha estat dur però molt content d'haver pogut completar un cop mes 50 Qm en dos dies. L'any que ve més.

Diplomes, medalla i full de ruta