domingo, 1 de enero de 2017

18ª Cursa dels Nassos


Com ja es tradició acabo l'any amb la Cursa dels Nassos i amb aquesta ja en porto catorze.
Inscripció voltant els 11300 corredors. Prova puntuable per la 9ª Challenge BCN 10 K. Darrera cursa de la Lliga Championchip i la Lliga Correcat.

Temperatura al voltant de 11ºC . Sortida per tres onades esglaonades tres minuts. Com l'any passat, surto al primer calaix de la segona onada.

Recorregut molt semblant a les darreres edicions, força pla i de 10 Qm amb sortida i arribada al Carrer Selva de Mar.

Corredors.cat

Surto amb la llebre de Sub 50'. Cap el Qm 2 no vaig gens bé al ritme de 5'/Qm i afluixo una mica. No tinc bones sensacions (probablement he dinat massa). Passo el Qm 5 en 26'18 a ritme de 5'16''/Qm. bastant mes lent del previst. No es el que esperava i intento aguantar com puc. Fem l'avituallament (enguany amb gots per evitar residus d'ampolles) i comencem la pujada pel c/ Marina. Em començo a recuperar poc a poc. Arribo al Qm 8 just a la Diagonal amb la llebre de Sub 52' i aprofito la lleugera baixada per apretar una mica. Faig els dos últims Qm's millor per acabar amb un Temps final 52'54'' Lloc 5364 a ritme de 5'18''/Qm.


Arribada

Després del Sub 50' de Viladecans de fa vint dies, esperava un millor marca pero està clar que avui no era el meu dia. Proper intent a la Cursa del Barri de Sant Antoni el dia 15/1.

Amb aquesta cursa igualo el rècord de deumils (18) en un any !.

Acabo la Lliga Champiochip 2016 en el Lloc 504 de la general cat Masculina i 14é de la meva categoria amb 1577,36 punts. Total participants 11233.
El segon millor lloc de les sis edicions en que he participat tan a la general com a la meva categoria.
He fet un total de 19 curses puntuables havent de descartar 5 resultats.

No hay comentarios: