domingo, 24 de abril de 2016

5 Milles Sagrada Familia


Aquest matí he fet per primer cop la prova de Les 5 Milles dintre del programa de curses de la Milla de la Sagrada Familia que es celebra des de 1985.

Recorregut urbà de vuit voltes al temple de la Sagrada Família per fer un total de 8.287 metres.
Sortida i arribada al carrer Provença amb carrer Marina. Sentit de gir horari, es a dir baixada per c/ Lepant, c/Mallorca, pujada per Sicília , c/Provença


Dia magnífic amb sol i bona temperatura per córrer. Molt bona organització de la Fundació Claror amb el suport de Voluntaris 2000 amb qui he col·laborat un cop acabada la meva cursa.

Amb el meu company i amic Jose

Hem fet la primera prova de la matinal amb sortida a les 8:30. He sortit amb l'objectiu del Sub 44' donat el meu desconeixement del circuit.La prova ha estat força exigent similar a córrer en una pista d'un Qm aproximadament però amb desnivell de baixada i pujada. 
Aviat el cap de cursa m'ha doblat i jo també he començat a doblar corredors.

Volta 1036 m

A meitat de la darrera volta he atrapat al meu amic Jose i hem fet un final força apretat i divertit per sota dels 5'/Qm.

Arribada

Temps final 43'20'' Lloc 98 a ritme de 5'14''/Qm, millor del previst.

Amb Pablo Pluvinet i TeteXavi que han fet la Milla

M'ha agradat força i si puc l'any que ve repetiré

No hay comentarios: