martes, 10 de noviembre de 2015

Cursa 400

Amb la Cursa de l’Amistat del dia 1/11/2015 vaig arribar a la meva cursa nº 400. L’organització va tenir el detall de reservar-me aquest numero de pitral. Gràcies Myrna Mates !.

No va ser casualitat que coincidis amb aquest cursa tan emblemàtica, setmanes abans vaig haver de fer quadrar el meu calendari.

Arribada al Tibidabo

Amb motiu de la meva Cursa 300  ja vaig fer un recordatori de les proves anteriors i en aquesta entrada afegiré nomès les noves

 27/04/2014   Cursa Mulla’t i corre

La 350 va arribar molt aviat, any i mig després, i va ser la meva tercera participació a la Cursa Mulla't i corre al Circuit de Catalunya a Montmeló i per una bona causa, la lluita contra l'esclerosi múltiple.

En aquest període he fet algunes destacades com la primera marató el 16/3/14 i la distància mes llarga la Marxa dels Castell de la Segarra de 54,4 Qm.

Enllaç a : Totes les meves curses


Estadístiques

No hay comentarios: