domingo, 25 de octubre de 2015

XXXVII Cros Popular de Sants


27ª participació avui al Cros Popular de Sants un clàssic al meu calendari. La meva primera participació es remunta al 1986, ja fa uns anys.
Nova cursa puntuable per la 8ª Challenge BCN 10K i molt bona organització com es habitual.
Dia nuvolat amb una temperatura ideal per córrer al voltant dels 17ºC.
Com l'any passat, també ha participat el meu amic Jorge.

Amb corredors.cat

Sortida a les 10:00 en punt amb el modest objectiu de baixar de 54' ja que pràcticament no he corregut durant l'octubre.

Recorregut com els darrers any amb lleugeres modificacions. Video YouTube

He sortit a ritme alegre mantenint un ritme al voltant de 5'10''/Qm. El traçat recte i pla de la Av. Madrid i les baixades per Numància i Joan Güell han ajudat. He anat una estona amb el meu amic Pablo Pluvinet pero com que anava a ritme d'entrenament l'he deixat enrere.
He passat el primer 5000 m prou bé en 25'59'' a ritme de 5'11''/Qm.
La segona volta es normalment més ràpida pero avui he acusat una mica la falta d'entrenament i ha sortit mes lenta fent el segon cinc mil en 26'44'' a ritme de 5'20''/Qm per acabar en un Temps final 52'43'' Lloc  906 i 33 de la meva categoria. Ritme 5'16''/Qm.


Esprint final



Dades del Garmin

Molt satisfet, no tant sols per assolir el meu objectiu sino pel fet de millorar la marca de Bombers i la Mercè. La meva cursa 399 ja es història i ara a preparar la 400, la Cursa de l'Amistat el diumenge que ve.

En acabar trofeu, taronges, coca i xocolata desfeta.

No hay comentarios: