domingo, 11 de octubre de 2015

Caminada Popular (Vallvidrera)

Aquest matí he participat per primer cop amb l'Hector i uns amics seus a la Caminada Popular que organitza el centre excursionista els blaus i que enguany celebrava la seva quinzena edició.

Recorregut circular d'uns 9 Qm amb sortida i arribada a la Plaça Pep Ventura (Vallvidrera). Dia de sol i molt bona temperatura.

Hem sortit a les 9:15 en direcció el Coll de Can Portell pel Turó d'en Cors fins Plaça Mireia (Qm 2,9) on hem parat uns 15 minuts per esmorzar molt bé  (entrepans, croisants, suc de taronja, aigua i galetes de xocolata)

Amb Hector a Plaça Mireia

Continuació de baixada cap a la Font del Ferro, Can Fatjó , Can Marlés i pujada fins Can Cuiàs on hi havia una parada opcional per avituallament d'aigua.

Tot seguit hem anat cap a la Plaça dels Pins  per arribar de nou a la  Plaça Pep Ventura. Temps total 2h07' que amb les aturades han estat 2h25'.

A l'arribada mes entrepans i begudes. Sense cap dificultat tècnica i a un ritme molt suau ha estat tot una passejada força relaxant i molt ben organitzada.