domingo, 13 de septiembre de 2015

37ª Cursa de la Mercè


Aquest matí he fet la Cursa de la Mercè tota una clàssica al calendari a la ciutat de Barcelona i que enguany celebra la 37ª edició. Cursa puntuable per la 8ª Challenge BCN 10K . Gran participació amb 14300 inscrits.
Sortida i arribada a la Av. Reina Mª Cristina en tres onades i vuit calaixos per fer una sortida mes fluida.

Corredors.cat.

També han participat el meu amic Sergi i la meva amiga Carme.
Dia de sol amb 21ºC i molta xafogor. Recorregut idèntic a l'any passat amb una primera part en lleugera baixada i una segona en pujada.


Com l'any passat he sortit a la segona onada a les 9:35 amb l'objectiu d'intentar el Sub 52'.
Faig el primer Qm baixant pel Paral·lel força ràpid. Al Qm 2 a la Gran Via ja veig que serà força difícil l'objectiu. Passo el Qm 5 en 26'01'' a ritme de 5'12''/ Qm.
La pujada pel Passeig Lluís Companys cap l'Arc del Triomf i l'avituallament em fa afluixar el ritme. Intento recuperar però la xafogor intensa, la lleugera pujada de la Ronda Sant Pere, carrer Sepúlveda i l'últim pel Paral·lel no ho fan possible.

Temps final 53'25'' lloc 4269 a un ritme de 5'20''/Qm.

Arribada


Dades del Garmin

El segon 5000 m en 27'24" a ritme de 5'29''/ Qm m'ha passat factura i el Sub 52' s'ha escapat. Tot i això, dono per bona la cursa per ser la primera de la temporada.

Sumo els primers punts a la Challenge BCN10K !

Ara aturo les curses durant 15 dies al marxar cap a Ponferrada a fer el tercer tram del Camí de Sant Jaume que em portarà fins Santiago de Compostela.

Video de la cursa de RunKm

No hay comentarios: