miércoles, 1 de julio de 2015

Fi de temporada 2014 - 2015

Amb la Cursa de Bombers, dono per acabada la temporada fins Setembre tot i que faré alguna cursa a l’estiu.

Seguiré però amb entrenaments suaus i sortides amb BTT pel Baix Empordà.

He participat en un total de 33 curses entre elles la Marxa dels Castells de la Segarra, 4 mitges marató, el Maratest de 15 Qm i 14 curses de 10000 m .

Com a fet destacable el meu rècord en distància de 54 Qm en la Marxa dels Castells de la Segarra que vaig completar en 8h39’ i els 282,9 Qm del Camí de Sant Jaume Francès (Burgos - Ponferrada ) que vaig fer caminant a l’Octubre del 2014.
També la meva participació a la Barcelona Magic Line, una prova de 30 Qm per equips de caràcter no competitiu i solidària que vaig fer amb l’equip Blue Line el passat mes de Març.

Amb la cursa de La Maquinista finalitza la 7ª Challenge BCN 10K en la he participat en totes les set edicions amb un total de 54 curses.


Acabo al lloc 326 de la general (de 21339 classificats) / Lloc grup d'edat VtMC 24 (de 1243 classificats).

Amb Hector a la Marxa dels Castells de la Segarra 

En resum, una bona temporada.

Ara, a gaudir de les vacances i a esperar l'inici de la propera.

Salut a tothom !

No hay comentarios: