miércoles, 8 de abril de 2015

24ª Marxa Vall- Llobrega


Aquest diumenge he fet per segona vegada la Marxa Popular de Vall-Llobrega al cor de les Gavarres (Girona).
M'he hagut de llevar força aviat per esmorzar i desplaçar-me des de Pals fins al poble de Vall-Llobrega molt aprop de Palamós.
El matí ha estat força fred pero quan ha sortit el sol la temperatura ha estat ideal. M'he trobat amb els meus companys de corredors.cat PereBoss (que ha vingut amb el seu fill), Hyuste i Biel54.
Bona organització per part de l'associació Cultural el Recer.
Hi havia la possibilitat de fer tres recorreguts, un de curt de 8 Qm, un mitjà de 16 Qm i un de llarg de 21 que es el que hem fet nosaltres i corrent !.

Sortida a la Plaça de l'esglesia

Hem sortit a les 8:00 en punt de l'església de Vall-Llobrega on hi havia també l'arribada. Aviat ens hem separat i hem anat pujant fins el Qm 6,3 on hem començat a tornar cap el poble. En aquest tram, he ensopegat caient en una zona de fang i quedant força empastifat. Per sort el fang ha esmorteït el cop i no m'ha passat res.
Cap el Qm 7,5, on hi havia el segon avituallament, m'he despistat i he seguit l'itinerari de 8 Qm que anava cap el poble. Quan m'he adonat he hagut de tornar enrere fent en total uns 3 Qm extres.

Segon avituallament

Els avituallaments han estat força complets amb aigua, taronges, xocolata, fruits secs i pastes.
De tornada al punt on m'he perdut hem fet una pujada forta pel Mas Cabrer fins uns 300 m d'alçada.

Cap el Qm 10,3 hi havia un tercer avituallament i la separació dels itineraris de 16 Qm que ja tornaven i els de 21 Qm que teniem que completar una volta d'uns 5 Qm.

En aquesta volta hem pujat fins l'església de Santa Coloma de Fitor

Santa Coloma de Fitor

De tornada al punt d'avituallament encara hem hagut de continuar pujant fins els 320 m d'alçada. A partir d'aquí 4 Qm de forta baixada cap el poble passant pels boscos d'alzines sureres cremats l'any passat i que per sort s'estan recuperant.

Temsp final 3h30'41'' i un total de 24,3 Qm. Un bon entrenament !


Per acabar un bon entrepà de pa amb tomàquet i botifarra a la brasa i obsequi d'una samarreta. L'any que ve si puc hi tornaré !

No hay comentarios: