domingo, 18 de enero de 2015

37ª Cursa Barri de Sant Antoni


22ª participació aquest matí a la Cursa del Barri de Sant Antoni la primera cursa de 10 Qm de l'any i puntuable per la 7ª Challenge BCN 10 K. Ha estat el meu deumil nº 150 !.

Temperatura bona per córrer (uns 10ºC) i sense la maleïda pluja de l'any passat. Trobada al pati dels Salesians amb un munt de companys tot i que avui es celebren dues curses mes força importants, la Mitja de Terrassa i la Marató Costa Daurada.

Amb Eduard

Surto a les 9.30 agarrotat pel fred i amb molèsties encara al costat esquerra per la caiguda a Collserola de fa uns dies. Passo el Qm 2 en 11'07'' força mes lent del previst. Intento apretar una mica a la baixada de la Gran Via i la Ronda però sense gaire èxit. Passo el Qm 5 en 27'00'' a ritme de 5'23''/Qm.

Gran Via

En acabar la primera volta em trobo millor i apreto una mica. Faig la pujada pel Paral-lel a molt bon ritme avançant bastants corredors tot i que en aquesta cursa hi ha molts que retallen a cada gir i en hi han molts.
Continu apretant a la baixada per c/ Urgell i llarg sprint de 400 m al c/Floridablanca. El meu amic i company de corredors.cat Alberto Montenegro (locutor oficial) canta el meu nom entrant a meta, això està fet.

c/ Floridablanca

Temps final de 53:31 Lloc 2369 i a la posició 54 de la meva categoria. Ritme 5'21''/ Qm.

Aquesta cursa no entrarà al meu palmarès per una gran marca pero avui no he donat per a mes. A la propera a millorar.

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Ramón!
Cómo estas?
¿Te apetecería correr en la Zurich Marató de Barcelona por una buena causa?
Desde Fundación Comparte te proponemos crear un reto solidario y conseguir fondos para la reconstrucción del techo de una escuela en Honduras, o para la instalación de calefacción en una guardería en Chile.
Si te interesa puedes escribirme a nuria@comparte.org o llamarme al
93 3026227
¡Nos encantaría poder contar con tu esfuerzo!
http://www.zurichmaratobarcelona.es/lacarrera_2d.htm#