lunes, 12 de enero de 2015

32ª Mitja Marató de Sitges


Cinquena Mitja Marató de Sitges al sac. Dia mig nuvolat i bona temperatura per córrer (al voltant dels 10ºC ).
He anat amb cotxe amb el Joaquim que està preparant la marató de les Vies Verdes de febrer. La meva amiga Carme repeteix després de l'experiència de l'any passat.

Amb la Carme abans de la sortida

El circuit es el del 2014 amb dues voltes idèntiques amb pas pel casc antic de Sitges.
L'ubicació del guardarroba i la recollida de pitrals dins l'hotel Calipolis ha provocat un caos monumental abans de la sortida.
L'objectiu per avui es el Sub. 2 h ja que encara no m'he recuperat al 100% de la caiguda a Collserola del diumenge passat.
Surto amb en Pablo Pluvinet i en Josep Lluís a ritme mig al voltant del 5'35'' Passo el Qm 5 en 28'01'' tal i com tenia previst. Els meus companys aviat han marxat cap endavant i he continuat sol. En el recorregut hi ha un pas per sota la via del tren amb una rampa forteta i dos trams on es fa una U que permet saludar el companys al creuament. Cap el Qm 9 entrem al casc antic per enfilar cap el Passeig de Ribera i completar la primera volta.

Qm 10

Passo el Qm 10 en 55'58'' a ritme de 5'36''/Qm. Comencem la segona volta pel llarg Passeig Marítim cap l'hotel Terramar. Passo el Qm 15 en 1h24'37'' (en aquest 3er 5000 m he pujat el ritme a 5'44''/Qm). Hem prenc un gel i decideixo apretar una mica per assegurar el Sub 2 h. Em trobo bé tot i que tinc una mica de dolor a les costelles,
Cap el Qm 19 tornem a entrar al casc antic amb molta animació i una pujada que a la segona volta es nota. El quart 5000 m en surt una mica millor a 5'35''/Qm. Temps 1h52'30''.

Arribada

Faig l'últim Qm a 5'11'' per marcar un Temps final de 1h58'24'' lloc 1638 Ritme de 5'36''/Qm

Dades del Garmin


Molt content, tot i que es una marca discreta en mitja marató, objectiu complert. La meva cursa 373 !

No hay comentarios: