martes, 23 de diciembre de 2014

24 h d'atletisme per equips


Dissabte 20/12, un any mes comencen avui les 12 h les 24 h d'atletisme a la pista de Can Dragó . Enguany participo en dos equips de relleus el Gatorade Running Club i el Rekons Running


Avui de 14-15 h faré el relleu del Gatorade i demà a de 10-11 el del Rekons on també participa la Carme.
Com cada any gran ambient a Can Dragó amb una molt bona organització de corredors.cat. Rècord de participants tant a la prova individual com en les de equips. A la nostre modalitat (equips de 7 a 24 components) participen un total de 24 !.
Enguany la recaptació anirà destinada a la Fundació Miquel Valls que lluita per millorar la vida dels afectats per l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA). Emocionant sortida a les 12 en punt donada pel nostre company Zenon afectat per aquesta malaltia.

El cap de equip del Gatorade es el Debutante de corredors.cat i està format en gran part per col·laboradors de Pepsico i alguns companys de corredors.cat. Som 19 components i s'han distribuït els horaris d'una forma irregular segons voluntat dels participants de manera que els que mes faran 2 h i els que menys 45'. En el meu cas he decidit fer l'hora sencera com en les edicions anteriors.
Cap de setmana amb molt bona temperatura durant el día i fred lògicament a les hores nocturnes.
El nostre objectiu es passar-ho bé i si es possible millorar la marca de l'equip de 606 voltes i 256,223 Qm.
El primer relleu pel nostre equip el fa l'Anna i la segueix en Francesc a qui rellevaré jo a les 14 h.

Francesc, Debutante i Anna

Surto a les 14:00 amb l'objectiu de millorar, o si mes no, igualar la meva marca de l'any passat.
Faig les primeres voltes a un bon ritme de 2'14"/volta. Correm en sentit horari pels carrers 4 i 5 amb una longitud de pista de 422,3 m. 


A la segona part de la cursa afluixo un pel el ritme, tot i això faig les mateixes voltes que l'any passat (27) a ritme de 5'16''/Qm. Prou satisfet.

Tinc l'oportunitat de saludar a la gran Alexandra Panayotou amiga meva que està fent les 24 h per parelles.

Amb Alexandra

Diumenge 21/12. Arribo cap a les 8:45 a Can Dragó sabent que el equip de Rekons ha tingut problemes d'absències durant la nit que ens han enfonsat fins el penúltim lloc de la classificació tirant per terra tot l'esforç dels altres membres de l'equip. Sense cap opció de millora em limito a fer de la millor manera possible el meu relleu a les 10 h intentant superar la frustració.
Compartim una carpa amb l'equip Blue Line - Evasion Running que està força bé.
Fa fresca pero aviat tocarà el sol a tota la pista. Surto a les 10 h en punt rellevant en Joan Medina. Avui em toca en sentit contrari al rellotge. Des de les primeres voltes veig que vaig molt bé a ritme de 2'10'' per volta. Sorprenentment no noto gens l'esforç de relleu d'ahir.


Coincideixo amb la prova de 10000 m que roden per l'interior i vaig animant el meus companys de la disputen Colometa, Sandreta, Manolo M, Alba, Judith, .... Avanço i animo varies vegades a l'Alexandra que va per l'exterior i ja porta un munt d'hores corrent.
Mantinc el ritme a la segona part apretant inclús una mica mes al final. A les 11:00 en punt la Carme em relleva.
He anat com un rellotge fent 28 voltes a la pista de Can Dragó a ritme de 5'09'/Qm (una mes que ahir). Rècord personal en 1 h. No puc demanar mes, molt content.


S'acosta al final , ens apropem a la recta principal per homenatjar als que acaben, la Carme Salas gaudeix d'aquest gran moment des de la pista. Sona Don't stop me now de Queen per rebre el apoteòsic final de cursa.

Això s'ha acabat, l'any que ve mes !.


Amb el Gatorade Running team hem batut en 56 voltes el rècord anterior de l'equip que el tenia en 606 a l'any 2012. Hem fet un total de 662 voltes / 279,693 Qm Lloc 15é.
El despropòsit nocturn del Rekons Running Team ens ha portat al Lloc 23é  amb 596 voltes / 251,894 Qm

1 comentario:

Anónimo dijo...

M'apunto l'any vinent !!! Endavant !!! :)
Carme