domingo, 28 de septiembre de 2014

36ª Cursa de la Mercè



Aquest matí he fet la Cursa de la Mercè tota una clàssica al calendari a la ciutat de Barcelona i que enguany celebra la 36ª edició. Cursa puntuable per la 7ª Challenge BCN 10K . Gran participació amb nou rècord, 18000 inscrits.

Trobada multitudinària de corredors.cat i celebració dels 20 anys corrent curses del meu amic Cándido. També han participat els meus amics Sergi i Jorge.

Felicitats Cándido !


Corredors.cat

Sortida a la Av. Reina Mª Cristina en tres onades i vuit calaixos per fer una sortida mes fluida.

El dia a sortit tapat amb 21ºC i molta xafogor.

Enguany surto a la segona onada a les 9:35 i sense companys amb l'objectiu d'intentar el Sub 52'.
Les obres del Paral·lel fan d'embut durant el primer Qm i amb la gran quantitat de participants no vaig gens còmode fins el Qm 2 a la Gran Via. Passo el Qm 5 en 26'06'' a ritme de 5'13''/ Qm. La pujada pel Passeig Lluis Companys cap l'Arc del Triomf i l'avituallament em fa perdre el ritme i faig el Qm 6 en 5'29''. Intento recuperar ritme però la lleugera pujada de la Ronda Sant Pere, carrer Sepúlveda i l'últim pel Paral·lel no m'ho permeten gaire.

Arribada

Faig el segon 5000 m en 26'41" (a 5'20''/ Qm). Temps final 52'47'' lloc 5507 a un ritme de 5'16''/Qm.

Com estava previst he fet el segon 5000 m una mica mes lent que el primer per la pujada al Paral·lel.

Tot i que el Sub 52' no ha estat possible, vaig agafant ritme de competició  ja que he fet 1'24'' menys que la del Barça de fa 20 dies i 15'' menys que l'any passat.

Continu sumant punts a la Challenge BCN10K !

Ara aturo les curses durant 15 dies al marxar cap a Burgos a fer el Camí de Sant Jaume fins Ponferrada.

Video de l'arribada quan el crono marca 57'14''

No hay comentarios: