martes, 19 de agosto de 2014

XXVII Funimetrada

Ahir vaig tornar a Gelida a fer la Funimetrada  que enguany celebra la 27ª edició.

Es una cursa popular d'estiu gratuita on l'objectiu no és només competir contra un mateix i contra els altres corredors, sinó que també contra l'històric Funicular del 1924, tasca per a mi impossible ja que el funicular triga uns 8 minuts en fer el recorregut.
El traçat es òbviament de pujada força exigent amb una distància de 1600 metres i un desnivell positiu de 110 metres !.
Una mica abans de les 20:00 h hem baixat amb la meva amiga Carme amb el funicular cap a la sortida

Amb Carme al funicular

Trobada dels pocs correcats que hem participat

Cándido, Miquel, Jordi, Teresa i Carme.

Coneixent el recorregut de l'any passat he dosificat perfectament l'esforç amb la distància, cosa que no vaig fer l'any passat al sortir massa conservador, acabant en un Temps final de 9'47'' Lloc 92 , rebaixant en 41'' el meu temps de l'any passat !.

Dades del Garmin

La Carme també ha fet un bon temps 10'27'' Lloc 101.

Molt content i ens ho hem passat molt bé. Fins la propera !.

El Diploma

Video de la cursa Min 4'24''a 4'36''

1 comentario:

Anónimo dijo...

Encantada Ramón, m'ho he passat genial, com sempre. Endavant !!! Carme