domingo, 11 de mayo de 2014

18ª Cursa Popular Ciutat de Girona


Aquest matí he participat per cinquena vegada a la Cursa Popular Ciutat de Girona organitzada per El Corte Inglés i que es fa conjuntament amb la Mitja Marató.
Recorregut idèntic a l'any passat amb una distància de 10 Qm dels quals els nou i mig primers coincideixen amb la mitja.
Dia nuvolat i 18ºC, força agradable per córrer.
Abans de la sortida he coincidit amb en Jordi Mas , Dion i Francesc Pous que feien la mitja i amb Ironxevi226 i Alexandra Panayotou que feien com jo els 10 Qm.

Amb Francesc, Jordi i Albert

Hem sortit a les 9:30 del Carrer Barcelona, on també estava situada la meta. El meu objectiu era avançar el mes aviat possible els molt corredors que en aquesta cursa van de "pachanga" i intentar un cop mes el sub 50'. He passat el Qm 1 força bé en 4'56''. Tot seguit, he afluixat una mica coincidint amb la pujada per l'avinguda de Montilivi per recuperar ritme després a la baixada.
El pas pel Qm 5 l'he fet força ràpid en 25'15''. A l'anada i tornada fins el Parc Tecnològic pel Carrer Emili Grahit (entre els Qm 4,5 i el 7,5) hem tingut l'oportunitat de creuar-nos i animar-nos amb els companys.

El darrer quilòmetre al llarg del c.Barcelona amb la vista dels arcs d'arribada al fons, ha representat un "agònic" esprint de 1000 m per marcar un Temps final de 49'59'' Lloc 409 i 7é de la meva categoria a ritme de 5'00''/Qm.


Millor marca personal de l'any i nou sub 50' !.  Per ser honest crec que era un pel mes curta tal i com m'indica el meu registre del Garmin. Tot i això molt satisfet.

Amb la gran Alex Panayotou a l'arribada


No hay comentarios: