domingo, 13 de abril de 2014

16ª Cursa Bombers


Dotzena participació consecutiva aquest matí a la Cursa de Bombers amb molt bona organització de Nike Running Spain.
Cursa puntuable per la 6ª Challenge BCN 10K i gran inscripció al voltant de 27000 corredors.
Com sempre trobada amb molts companys de corredors.cat  que avui molts anaven amb la samarreta blanca oficial de la cursa. Jo he demanat el pitral per lluir la pastanaga.

Amb corredors.cat

Dia amb sol i temperatura massa alta al meu gust per córrer.
Com l'any passat l'organització ha disposat de 12 calaixos de sortida i dues onades.
Espectacular ambientació disco previa a la sortida a les 10:00.


Surto ràpid des del calaix Sub 53' amb el meu company SOM (Pere) amb l'objectiu de sub 50'.Passo el primer Qm en 5'02''. Tinc problemes per avançar molts corredors mes lents que han sortit davant meu. Hi ha un embut important al desviament per obres que hi ha al Paral·lel (Qm 2) i perdo força el ritme. Passo el Qm 3 al final del Paral·lel en 15'36'', mes lent del previst. Aprofito la lleugera baixada per la Gran Via per apretar una mica i passo el Qm 5 en 25'48''. Veig que el sub 50' s'escapa i li dic en Pere que tiri endavant.
Continuo a bon ritme proper als 5' / Qm i passo el Qm 8 en 40'51'' i a partir d'aquí encara apreto una mica mes. Entro a la Via Laietana i enfilo la baixada amb la vista espectacular de samarretes blanques. Passo el Qm 9 a ritme de 4'59''/Qm. Animació musical bestial a la zona Gatorade a la Via Laietana , el Tunel Powersong !

Faig l'últim Qm a tope en 4'48 per marcar un Temps final de 50'44'' lloc 8375 Ritme 5'05/Qm.

Amb l'Eduard Mas

Com l'any passat s'ha escapat el Sub 50' per poc, tot i això, he fet millor marca de la temporada i he rebaixat en 4'' la del 2013. No em puc queixar.

No hay comentarios: