domingo, 12 de enero de 2014

31ª Mitja Marató de Sitges


Avui he fet per quarta vegada la Mitja Marató de Sitges amb sol i bona temperatura per córrer (al voltant dels 12ºC ).
Trobada amb molts correcats i el meu amic Joaquim que, com jo, està preparant la marató però la de les Vies Verdes de febrer. La meva amiga Carme també s'ha decidit fer una mitja després de molt temps sense córrer aquesta distància.

Amb Carme i Mario abans de sortir

L'objectiu es el Sub. 2 h per anar acumulant Qm d'entrenament de cara a la marató. El circuit es nou per a mi amb dues voltes idèntiques amb pas pel casc antic de Sitges
Sense trobar els companys de barqueta surto amb en Pablo Pluvinet i en Joaquim que ha fet una tirada previa.  Hem sortit a ritme mig al voltant del 5'35'' els primers Qm per passar el Qm 5 en 27'57'' tal i com teniem previst. La pluja de la nit ha deixat els carrers totalment mullats però ha sortit el sol. Cap el Qm 9 entrem al casc antic per enfilar cap el Passeig de Ribera i completar la primera volta. Passo el Qm 10 en 55'28'' a ritme de 5'33''/Qm. Amb el pas pel llarg Passeig Marítim i la travessa pel túnel del Passeig de Vilanova i la Geltrú afluixem un pel la marxa i passem el Qm 15 en 1h 23'59'' (hem fet el 3er 5000 m a ritme de 5'42''/Qm). Hem prenc un gel i decideixo apretar una mica, en Pablo es queda lleugerament i en Joaquim em segueix. Anem pujant el ritme els Qm següents , potser una mica massa , però em trobo bé.
Cap el Qm 19 tornem a entrar al casc antic amb molta animació. Fem el quart 5000 m a 5'21''/Qm. Temps 1h50'43''.

Amb Joaquim al carrer Major

Des de fa estona està clar que baixem de les 2 h. Ens permetem el luxe de fer amb en Joaquim l'últim Qm per sota 5' per marcar un Temps final de 1h56'10'' lloc 1773 Ritme de 5'30''/Qm

Molt content, objectiu mes que complert. La 22ª Mitja ja es al sac !. Moltes gràcies Pablo i Joaquim per fer tants Qm's junts !

Celebrant-ho amb Carme a la platja

La Carme ha fet una molt bona marca de 2h03'22''. Felicitats campiona.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Un plaer campió !!! :)
Carme

Unknown dijo...

Va estar un plaer compartir amb tu la cursa. Una abraçada. Joaquim

marisa dijo...

Molt bé, Ramon !!

Veig que encara et mantents molt bé, per sota de les dues hores.
Jo, en canvi, aquest any no m'he atrevit amb la Mitja perquè vaig estar costipat varies setmanes i no em vaig poder entrenar com volia. Per això he fet només el quart de Marató...un altre any serà.

Salut !!

Antoni Ferret