domingo, 1 de diciembre de 2013

Pujada al Tibidabo

Com que era un dels pocs cap de setmana sense curses programades vaig decidir fer un entrenament acompanyat amb els meus amics i companys de corredors.cat  Hector , Pere , Jordi i Sergio.

Avui ens hem trobat a l'hora i lloc habitual 8:00 al Pla dels Maduixers. Durant aquesta setmana l'ajuntament ha fet obres de millora asfaltant i eliminant els molts forats que hi havia , esperem que duri.
Bona temperatura per córrer, uns 10ºC i magnífiques vistes de la ciutat de Barcelona. Hem sortit en direcció Besós, la contraria a la que fem normalment per agafar tot seguit una trialera a l'esquerra que puja al camí de Can Borni.

Forta pujada per la trialera

Un cop al camí hem continuat pujant fins la carretera de Vista Rica just a l'esplanada on acabava antigament la Cursa de l'Amistat. Hem creuat per anar a agafar un corriol fins el camí de Sant Cugat i hem continuat fins el Tibidabo on hem fet una aturada per fer-nos la foto de record a les escales de l'església. Temps 38'41''

Tibidabo

De baixada hem anat cap a la Torre de Collserola continuant després cap a l'escola judicial i travessant la carretera de les aigües hem continuat cap avall per una trialera molt recargolada fins el cementiri de Sant Gervasi. La tornada de nou cap a la carretera de les aigües l'hem feta pel camí de la marxa Gràcia- Montserrat, una trialera amb forta pujada. Un cop a carretera , últims 2 Qm ràpids fins el Pla dels Maduixers. L'últim a ritme de 5'08''/Qm.
Hem fet un total de 13 Qm en 1h33'45'' amb 500 metres de desnivell positiu !..

Dades del Garmin d'en Pere.

Un bon entrenament en un terreny dur i difícil per a mi. M'ha agradat molt descobrir nous llocs de Collserola amb molt bona companyia