domingo, 3 de noviembre de 2013

XXXV Cros Popular de Sants


25a participació aquest matí al Cros Popular de Sants tot un clàssic al meu calendari que faig quasi ininterrompudament des del 1986
Cursa puntuable per la 6ª Challenge BCN 10K i molt bona organització com es habitual en aquesta cursa.
Dia de sol i temperatura ideal per córrer.
He sortit a les 10:00 en punt amb l'incògnita de com estaria el meu cos després de la pallissa del divendres a la Cursa de l'Amistat.
Des dels primers Qm's ho he vist clar hi he agafat un ritme força regular però lent al voltant de 5'30''/Qm. Al Qm 2 m'ha agafat el Lluís (Solteron) company de corredors.cat i hem anat junts uns quants Qm's sense millorar velocitat. Hem passat el primer 5000 m a la Av. Madrid en 27'35 a ritme de 5'31''/Qm.

Av. Madrid  (Qm 6)

A partir del Qm 7 tot i que m'he quedat sol, he millorat en el segon 5000 m fent-lo en 27' clavats a ritme de 5'24''/Qm.

Últim Qm al Carrer de Sants

Temps final 54'35'' Lloc 1154 i 129 de la meva categoria. Ritme 5'28''/Qm.

Com es ja tradició, en acabar,  suc de taronja ,coca i xocolata desfeta.

Està clar que la Cursa de l'Amistat ha passat factura. A la Cursa del Clot dintre de quinze dies tocarà millorar.

Video 35 anys del Cros Popular de Sants

1 comentario:

Dani Lopez dijo...

Fantàstic Ramon!
Et vaig coneixer a la milla d'hospitalet i ahir et vaig saludar.
A continuar!
Dani Lopez.