domingo, 17 de noviembre de 2013

XXXIV Cursa Popular Clot - Camp de l'arpa -Verneda


Avui he fet la Cursa del Clot-Camp de l'Arpa-Verneda una de les clàssiques de Barcelona que amb aquesta l'he fet en onze ocasions. Prova puntuable per la 6ª Challenge BCN 10K.
Dia molt ennuvolat amb amenaça de pluja i temperatura al voltant de 14ºC.

Participació d'els meus amics Jorge i Carme i un bon nombre de companys de corredors.cat. Com cada any el punt crític del recorregut son les dues pujades al carrer Independència.

Amb Jorge i Carme

Sortim a les 9:30 en punt amb lleugera pluja. Faig la primera primera pujada a Independència una mica agarrotat . Al Qm 4 avanço a la Carme que havia sortit davant meu. Ha parat de ploure però hi ha molts bassals. Els Qm no es tan ben marcats i quan passo el Qm 5 en 26'53'' a un ritme de 5'23''/Qm me'n adono que no vaig tan ràpid com pensava. A partir d'aqui agafem el carrer Guipúzcoa amb lleugera pujada per continuar després la segona pujada a Independència (Qm's del 5,5 al 8,5).

Carrer Guipúzcoa Qm 7

Carrer Independència Qm 8,3

Com era d'esperar baixo una mica el ritme però avanço a bastants corredors. Faig el segon 5000 en 27'37'' amb un Temps final de 54'30'' lloc 899 (Categoria 40) Ritme 5'27'' / Qm .

Tot i que he millorat el temps del Cros de Sants, encara no he recuperat la velocitat de mesos enrere, caldrà fer series properament. Pròxima prova diumenge que ve, la Jean Bouin.

1 comentario:

Anónimo dijo...

M'ho vaig passar genial !!! :)