domingo, 15 de septiembre de 2013

35ª Cursa de la Mercè


Tornada a la competició aquest matí després del període d'estiu. Avui he fet la Cursa de la Mercè tot una clàssica al calendari que enguany celebra la 35ª edició. Primera cursa en que participo de la 6ª Challenge BCN 10K . Un cop més participació rècord amb 17000 inscrits (13041 finishers) i un munt de correcats entre ells la Sandreta que torna després de nou mesos sense poder córrer.

La gran familia correcat

Retrobament amb els meus amics Joaquim , Sergi i Jorge després de les vacances.
Enguany l'organització a organitzat la sortida en tres onades i vuit calaixos per fer una sortida mes fluida.
Cel molt tapat amb 23ºC i moltísima xafogor.
Jo he sortit a la segona onada a les 9:35 amb els meu company de corredors.cat Jumper que s'ha oferit per fer-me de llebre per atacar el Sub 50'. Al Qm 2 no vaig gens còmode ja que va massa ràpid per a mi. Continu sol i passo el Qm 5 en 25'46'' a ritme de 5'09''/ Qm. L'avituallament a l'Arc del Triomf em fa perdre el ritme i passo el Qm 6 en 5'36''. Intento recuperar-me però la lleugera pujada de Pg. Lluís Companys , Ronda Sant Pere, carrer Sepúlveda i l'ultim Qm pel Paral·lel no m'ho permeten gaire. Faig el segon 5000 m en 27'16" (a 5'27''/ Qm). Temps final 53'02'' lloc 5924 a un ritme de 5'18''/Qm.


Arribada a la Av. Maria Cristina

La xafogor i la falta de ritme de competició del'estiu m'han passat avui factura. La propera sortirà millor. Acumulo els primers 57,88 punts per la Challenge.

Video de l'arribada quan el crono marca 56'11''

No hay comentarios: