domingo, 21 de julio de 2013

Virtual del Camino de Santiago

Fa uns dies em vaig assabentar que els amics del Camino de Santiago de L'Hospitalet feien una caminada amb el nom Virtual del Camino de Santiago. La prova consistia en un recorregut fins a Collserola amb una credencial que havia que validar als controls de pas com al camí tradicional.
Em va semblar una idea original i em vaig inscriure per anar fent boca per l'Octubre quan faré el de veritat. Avui al matí m'he acostat al punt de sortida , el local de l'associació a l'Hospitalet on ens hem trobat els participants, un total de 20. 
A les 7:40 hem començat la caminada per dirigir-nos cap a Collserola.

Hem fet sis controls de pas que representaven un lloc important del camí.

Parc Cervantes

Els he passat de la forma següent :
  1. Parc Cervantes           3,04 Qm        36'15''  Lleida
  2. Plaça Mireia                5,92 Qm     1h12'12''  Saragossa
  3. Plaça Xiprers              6,97 Qm     1h25'31''  Logroño    
  4. Sant Just Desvern       9,04 Qm    1h50'15''  Burgos
  5. Parc Cervantes         10,80 Qm     2h11'08''  Leon
  6. Parc de la Marquesa 12,56 Qm     2h38'08''  Santiago de C.
Distància total 12,5 Qm a un ritme molt tranquil en 2h38' de temps efectiu. En realitat hem trigat força mes per les aturades de re-agrupament i l'esmorzar que hem fet a la Plaça dels Xiprers.

La credencial

En arribar a l'Hospitalet hem portat en processó el sant fins l'església de Ntra. Sra. dels Desemparats on han fet una missa.

Processó

Ha estat força distret hi he pogut recollir informació que em pot ser útil a l'Octubre.

No hay comentarios: