viernes, 26 de julio de 2013

Cursa Inter Pals

Setena cursa del càmping Inter Pals ahir amb onze participants. Com cada any recorregut de tres voltes a un circuit trencacames de forta pujada i baixada amb una distància total d'uns 2000 m.
Temperatura de 25º C suportable, l'ombra dels pins ajuda. L'objectiu era intentar baixar de 10' i  no quedar últim com l'any passat.


Sortim a les 10:30 després de tres curses dels petits molt animades.
Surto ràpid i em poso primer fins l'inici de la pujada on em evidentment em passen alguns corredors. Al final de la primera pujada també em passa el meu amic Prudi. La primera volta la faig en 3'12'' prou bé.


La segona volta es fa una mica mes dura i la passo en 3'26'' mantenint el lloc i sense possibilitat d'atrapar la noia que porto davant. Al pas per la meta hi ha força animació amb els xavals de Maria Reina que porta en Prudi.
Faig la tercera volta al máxim en 3'19 per marcar un temps final de 9'57'' a ritme de 4'59''/Qm i acabar al lloc 8é.
Objectiu complert , prou satisfet !.

Amb en  "Latu" tercer classificat.

En acabar, diploma per tots els participants.

No hay comentarios: