martes, 25 de junio de 2013

Trail de Sant Joan

A proposta del Miguel , ahir per la tarda vaig fer un entrenament de trail pel Collserola amb els meus companys del Rekons Running team Irene , Josep i Miguel Lombarte.
El punt de trobada va ser el Pla dels Maduixers al Qm 0 de la carretera de les aigües. Al voltant de les 19:00 vam enfilar cap al Tibidabo amb forta pujada per una trialera i continuar pujant mes suau per pista de Can Borni fins la carretera de Vista Rica just a l'esplanada on acabava antigament la Cursa de l'Amistat. Vam continuar fins la font de Vista Rica on vam aprofitar per refrescar-nos una mica.
A partir d'aquí baixada cap a la font groga i l'ermita de Sant Medir (Sant Cugat).

Sant Medir

Continuació per pista fins Can Borrell i el Pi d'en Xandri fent el recorregut de tornada de la Cursa Medijocs que cada any faig al mes d'Abril.

Pi d'en Xandri

En arribar a la zona urbana de Sant Cugat del Vallès, en Miguel i en Josep van desfer el camí tornant corrent cap a Barcelona mentre que l'Irene i jo ja en teniem prou i vam anar fins l'estació de Sant Cugat a agafar el tren cap a Barcelona.
Vaig fer un total de 11,4 Qm en 1h14'08'' que representa un ritme de 6'31''/Qm , força bo.
Un bon entrenament en un terreny dur i difícil per a mi.
M'ha agradat molt descobrir nous llocs de Collserola i retrobar-me amb altres ja coneguts sempre amb molt bona companyia

No hay comentarios: