domingo, 23 de junio de 2013

1ª Cursa del Port de Barcelona


Ahir per la nit vaig participar per primer cop en una cursa nocturna , la Cursa del Port de Barcelona.
Quan es va presentar em va agradar el recorregut i l'idea de córrer per la nit i no vaig dubtar en inscriure'm.

Amb sortida i arribada al Portal de la Pau hem fet 10 Qm pel port passant per diversos molls, el pont Porta d'Europa , l'escullera.


El recorregut em recorda el de l'antiga Cursa del Port de 15 Qm dels anys 80 i la de la Barceloneta dels anys 2000 ambdues desaparegudes.

Molt bon ambient a la sortida amb bona temperatura i una magnífica lluna plena.


Hem sortit a les 23:45, hora a la que normalment estic dormint. Sense bones sensacions al principi amb els Qm's sense marcar i la mala visibilitat en alguns trams, he anat millorant poc a poc sobre tot gràcies al meu company R61 que m'ha atrapat passat el Qm 5 i amb qui he anat fins pocs metres abans de l'arribada.


Temps final 52'53'' Lloc 788 (47 de la meva categoria) a ritme de 5'17''/Qm , el pitjor deumil de la temporada que acabo amb aquesta cursa.

La propera més i millor !!!

No hay comentarios: