domingo, 12 de mayo de 2013

6ª Cursa 10Km Sant Quirze del Vallés


Avui he participat per primer cop a la Cursa 10 Km de Sant Quirze del Vallès i m'he trobat com a casa rodejat de molt bon ambient correcat amb moltíssimes cares conegudes.
Dia nuvolat amb molt bona temperatura per córrer , al voltant dels 17ºC, i gran organització per part del meus companys de Corredors.cat
El circuit eren dues voltes de 5 Qm pel centre de Sant Quirze del Vallés. Tot i que que no es el millor circuit per fer una bona marca pel perfil he decidit sortit ràpid per fer-ho el millor possible.
Abans de la sortida m'he fotografiat amb el Natxo pare d'el David Rovira en record del qui es fa la cursa des de fa sis anys i amb Luzyan54 guanyadora de la categoria veteranes.

M'han assignat un pitral de luxe el 111

He dosificat perfectament l'esforç tot i les pujades i baixades completant la primera volta (Qm 5) en companyia d'en PereBoss en 25'33''.

Donat-ho tot al pas per meta

A la segona volta he calcat pràcticament els temps de la primera fent-la en 25'26''per acabar en un Temps final 50'59' a ritme de 5'06''/Qm. Lloc 381 i 24 de la meva categoria.

En acabar botifarrada al poliesportiu. Un orgull ser de corredors.cat !

No hay comentarios: