lunes, 28 de enero de 2013

14ª Mitja Marató Ciutat de Terrassa


Ahir vaig fer per primer cop la Mitja Marató de Terrassa amb un dia de sol i molt bona temperatura al voltant de 12ºC. Bona organització i desplaçament a Terrassa gratuït amb Rodalies Renfe.Tot un detall. Vam tenir carpa de corredors.cat on ens van donar la bossa del corredor i el pitral. Com que era la primera mitja que feia en molts mesos, el meu objectiu era Sub 2h i vaig anar amb la llebre que era el meu company i amic TeteXavi.
També es van apuntar un munt de companys de corredors.cat Jordi Mas , Barcelona 92 , Luzyan54 , Nolo58 , Bernaus, Guindy i probablement algun mes. Una barqueta de luxe !
Per fer  Sub 2h , el ritme de cursa ha de ser a 5'40''/Qm i amb els continus desnivells que hi ha en aquesta cursa es força difícil de fer d'una forma regular.
Sortim a les 10 en punt amb un molt bon rotllo a la barqueta. Aviat s'afegeix un company mes en CarlesCat que ens va fent fotos.


Passem el Qm 5 en 27'58'', uns segons més ràpid del previst. Al pas pel Qm 10 hem perdut algunes unitats be perque s'han anat cap endavant ó perque s'han quedat despenjats en alguna pujada. El passem en 55'50'', 50'' per sota el previst. El Qm 11 esta mal marcat i es molt mes llarg. El faig en un increïble 6'55'' i em "descoloca" una mica. Vaig bastant bé tot i que en algun tros de pujada m'ha costat seguir en TeteXavi. A partir del Qm 12 apreto una mica el ritme i deixo enrere la llebre, encara que no se per quant temps, ja que diuen que a partir del Qm 17 ve el tros mes dur de pujada. Passo el Qm 15 en 1h23'21''. He fet el tercer 5000 m a 5'30''/Qm. Això va bé.
Arribant al Qm 16 en plena baixada passo a Belenka , Xeix i TooSlowEddie que van junts. Una mica després en Solteron amb problemes en una cama. No m'ho puc creure.
Al Qm 17 comença la pujada per la Rambla de Egara cap a la meta. Tot i no ser una pujada forta es llarga i constant. Desconec quan llarga es i pujo a un ritme conservador de 6'00''/Qm. Em passen els companys que havia avançat abans. A partir del Qm 19 el terreny sembla mes pla i torno a agafar bon ritme.
Passo el Qm 20 en 1h51'26'', llavors ja tinc clar que el Sub 2h es al sac. Del Qm 20 al 21 hi ha una anada i tornada amb pas soterrat i dos tobogans que es mortal.


Aguanto com puc i una mica abans del Qm 21 supero de nou a Belenka , Xeix i TooSlowEddie i en Guindy a qui he portat 50 m davant durant un munt de Qm's.
Això està fet , els darrers 97 m son en realitat 220 m per un error de mesura però tant se val , la dinovena mitja ja es al sac !.



Temps final 1:58:08 lloc 1649 i a la posició 180 de la meva categoria. Ritme 5'35''/ Qm.

Amb TeteXavi

Prova superada , molt content. A la Mitja de Barcelona el 17/2 a intentar millorar marca !

Video de l'arribada (minut 8:47)

Per acabar la festa ...... botifarrada !.

1 comentario:

Héctor dijo...

Encantado de compartir hoy unos km contigo en les Aigües, a ver si nos vemos en la mitja de Barcelona