domingo, 24 de junio de 2012

Fi de temporada 2011 - 2012

Com cada any acabo la temporada amb la Cursa de La Maquinista per la integració . Aturo les competicions fins que em recuperi de l’operació d’hernia inguinal que espero em facin en uns dos mesos.

Fins llavors seguiré amb els entrenaments suaus i sortides amb BTT per Pals i voltants.

He participat en 32 curses, tot un rècord. Entre elles 3 mitges marató , la Mar i Murtra de 20 Qm per la muntanya , el Maratest de 15 Qm i 13 curses de 10000 m.

Maratest 15 Qm

A la 4ªChallenge BCN 10K he acabat en el lloc 476 absolut (de 17762) i en el lloc 17 de la meva categoria VetMC , la millor de les quatre edicions.

Des de Gener , participo en dues competicions mes, la 12ª Lliga Championchip i la Lliga Correcat que fem entre els asociats de Corredors.cat creada aquest any.

A l'Octubre passat amb motiu de la Caminada Internacional de Barcelona vaig tornar a fer 30 Qm corrent / caminant per Collserola en menys de quatre hores acompanyat per el Jordi Albert i la Carme.

També vaig poder participar al Desembre a les 24 h d’atletisme per equips amb els amics del Nike + Run Club i vam acabar en una meritoria quarta posició.

Per primer cop em vaig inscriure al Repte dels Nassos , un pla d'entrenament de vuit setmanes dirigit pels atletes Pol Guillén i Rosa Morató per preparar La Cursa dels Nassos 2011. Va ser una bona experiencia i no va sortit malament del tot ja que vaig baixar de 50’ (49’14’’).

He donat un nou “look” al meu bloc que continua creixent i la galería de fotos també gràcies als companys i fotógrafs . En resum una gran temporada tot i que no ha caigut ninguna marca personal .

Ah , en els darrers mesos hem creat el Rekons Running Team amb amics del Nike + Run Club i espero que ens portará bons moments.

Ara, a gaudir de les vacances i a esperar l'inici de la propera temporada que encara no se quan podré començar .

 Salut a tothom!

No hay comentarios: