martes, 17 de abril de 2012

34ª Cursa El Corte Inglés

Per completar el "doblet" del cap de setmana el diumenge vaig fer la Cursa de El Corte Inglés, la meva 33ª participació de les 34 edicions que s'han fet.
La prova es puntuable per la 4ª Challenge BCN 10K amb una distància de 10,766 Qm.
Com cada any tota una festa de l'atletisme popular a Barcelona amb una gran participació 65453 inscrits.



Van participar també en Joaquim , molts amics de corredors.cat , del Nike + Run Club que estrenaven la samarreta de Rekons i en David amb la Mari.

Corredors.cat

Rekons Running Team 

Amb la data avançada com l'any passat ens vam estalviar la forta calor d'altres anys tot i això vam suar pujant a Montjuïc.
La sortida a les 9:30 va ser per calaixos com l'any passat. Vam sortir un bon grapat de corredors.cat junts del calaix blau davant de la multitud.
Intento sortir el mes ràpid possible però com sempre la sortida es complicada els primers quilòmetres degut el gran nombre de corredors i sobre tot per la gent que es "cola" davant i van caminant. Al carrer Aragó agafem mes o menys ritme de cursa en companyia d'en PereBoss. La pujada cap el Poble Espanyol i sobre tot la de darrera l'estadi, força exigent, em fa baixar una mica el ritme , tot i això entro a l'estadi amb un gran temps 32'34'', només 15'' mes que que l'any passat. A la pista passo un munt de gent que va asfixiada després de la forta pujada i agafo de nou en Pere que a la pujada havia marxat uns metres.

Fem la baixada força ràpid per sota 5'/Qm i seguim a molt bon ritme per c/ Floridablanca , la Ronda i c/ Pelai fins la meta. Acabo a 52'' de la meva millor marca que vaig fer l'any passat en un temps final de 57'35'' Classificat 3123 Cat 225 a ritme de 5'21''/Qm.

Amb en Pere i Carles
La meva segona millor marca en aquesta cursa !.

Segueixo pujant llocs a la classificació de la 4ª Challenge BCN 10K. Vaig el 163 de la general i el 9é de la meva categoria !

No hay comentarios: