lunes, 5 de diciembre de 2011

14ª Mitja Marató de Mataró


Aquest diumenge he fet per segona vegada la 14ª mitja marató de Mataró. Dia molt bo per córrer amb sol i uns 14 ºC ideal per córrer.

Minuts abans de la sortida amb Rosa Morató la meva entrenadora del Repte dels Nassos

Sortida les 10:00 amb un gran ambient i molts correcats. Surto amb l'objectiu de rebaixar la marca del 2009 de 1h58'21''. Les meves condicions físiques actuals i el tram final en pujada fan impensable aproparme a la meva millor marca personal.
El primers Qm's son en lleugera baixada fins el mar i he anat amb el company de corredors.cat Aramys amb qui vaig fer la Cursa del barri de Sant Antoni aquest any.


Passem el Qm 5 al Camí Ral en 26'36''(5'19''/Qm)just al ritme que tenia previst. Cap el Qm 7 encara al Passeig Marítim en Arayms es queda i continu sol. Passo el Qm 10 a la N-II direcció Nord a bon ritme 53'54'' (5'23''/Qm) .
Poc després girem 180º i tornem per la N-II cap a Mataró.


Com al 2009, a partir del Qm 12 començo a afluixar una mica. Passo el Qm 15 en 1h22'01''(5'28''/Qm). Aquí hi ha l'avituallament a la fabrica de P&G principal patrocinador de la cursa. Noto que vaig perdent velocitat clarament. Tot i això passo a alguns companys de corredors.cat que encara van pitjor. Enfilo la Avinguda del Maresme fins la dura pujada final per la Ronda Cervantes passat el Qm 19. Patiment màxim, vaig molt lent però cal acabar el millor possible. Gir a l'esquera cap a la Ronda Alfons X , queda un Qm fins la meta però segueix pujant. Per fi veig els arcs d'arribada , sprint i meta.Temps final 1h58'08'' Lloc 1610 (Grup d'edat 171) Ritme 5'36/Qm.

Objectiu assolit pels pels, 13'' menys !. Això ha estat molt dur i s'ha repetit la historia del 2009. Tot i això molt satisfet , la setzena mitja ja es al sac !.

Amb en  Carlos (Carsobe) carregats de productes de neteja

Recollim el super lot de productes P&G típic d'aquesta cursa i cap a casa amb en Jordi Mas amb qui he anat amb cotxe.

1 comentario:

Ramon dijo...

Joan fins el 2003 no vaig córrer la meva primera mitja. Es a dir vaig estar 31 anys corrent sense fer-ne cap. Per a mi era massa distància. Ara també s'hem fan llargues però les acabo :-)