lunes, 28 de noviembre de 2011

88ª Jean Bouin (33ª Open)


Ahir vaig fer la Cursa de la Jean Bouin tota una clàssica al meu calendari que ja he fet 25 vegades!.
Temperatura molt bona per córrer (uns 13ºC) i trobada a la Font Mágica amb els companys de corredors.cat (no gaires).


Inscripció multitudinària i espectacular marea negra per la samarreta d'enguany. Més de 8500 corredors arribats a meta.
Prova puntuable per la 4ª Challenge BCN 10K.
No tinc gaire clar com anirà ja que durant tota la setmana he arrossegat dolor a l'esquena fruit d'un malt gest.
Sortim a les 9:00 per calaixos i sense masses problemes. Passo el Qm 1 molt ràpid en 4'52''. A la Gran Via afluixo una mica el ritme ja que noto molèsties. Em refaig a partir del Qm 4 en companya d'en Hyuste. El Qm 5 el passem en 25'28'' una mica mes lent del que tenia previst. Les molèsties a l'esquena no van a mes i continuo a bon ritme pel Passeig Colom fins el Qm 7 a les Drassanes. A la pujada al Paral·lel no puc seguir en Hyuste i al carrer Lleida perdo uns quan segons mes. Tot i això faig el segon 5000 m en 25'53''.

Sprint final a la Av. Mª Cristina

Acabo en un Temps final de 51'21'' al Lloc 3615 (86 de la meva categoria) a un ritme de 5'08''/Qm. Tercer millor deumil de l'any però lluny del sub 50' de l'any passat. No em puc pas queixar.

Pujada a la classificació de la 4ª Challenge BCN 10K del 675 al 439 i lloc 18 de la meva categoria.

No hay comentarios: