domingo, 9 de octubre de 2011

XXIII Cursa de Fons a Sant Muç

Avui he fet per tercer any consecutiu la Cursa de fons a Sant Muç a Rubí amb molt bona organització de la UAR.
Dia de sol i bona temperatura per córrer , res a veure amb la pluja de l'any passat.
Saludo als pocs "correcats" que participen Joaquim , Bernaus , Vicenç , Solteron , Richy , Victor 01 i Leamo.
Com que es una cursa trencacames marcada per la forta pujada de 2 Qm's a Sant Muç i la forta baixada cap a Rubí, esta clar que no es pot fer marca i per tant l'objectiu es millorar la marca en aquesta cursa que la tinc del 2009.

Sortim a les 10:30 amb en Joaquim i Solteron . Al pas pel Km 1 en Solteron marxa i continuo amb en Joaquim a bon ritme. Passem el Qm 3 força be en 15'23''. Al Qm 3,2 comença la pujada amb alguna rampa força dura. Faig el Qm 4 en 6'16'' i el Qm 5 en 6'22. Total 28'01''.

Amb el meu company Lluís abans de la sortida

A partir del Qm 5,2 comença la baixada. La faig al màxim (del 7 al 8 el faig en 4'39'' !!). Només queda rematar la feina als 2 Qm's finals que faig a ritme de 5'03''/Qm. Temps final 53'14'' a ritme de 5'20'' / Qm. Lloc 505 i 34 de la meva categoria

He rebaixat en 24'' la meva millor marca del 2009 fent el segon 5000 m en 25'12''.

Aquesta marca la dec en gran part al meu amic Joaquim que m'ha acompanyat i animat en els moments mes durs.

1 comentario:

jordimascasas dijo...

Bona cursa. Recordo el recorregut i vaig fer un temps similar l'any passat.