lunes, 8 de agosto de 2011

Cursa Platja de Pals

Ahir vaig fer la Cursa de la Platja de Pals , una cursa solidaria destinada a recaptar fons per la Fundació del Hospital Clínic sota el lema Corre por tus venas del meu amic Pablo Pluvinet.


Dia mig núvol i una inscripció de mes de 200 corredors superant totes les expectatives d'aquesta modesta cursa en la seva primera edició. Entusiata organització de la Susagna de la Associació turistica de Pals que ha fet possible la realització d'aquesta cursa.
Circuit de 8 Qm molt pla però amb forces canvis de terreny amb sortida i arribada a les Basses d'en Coll. Magnífica panorámica dels camps d'arròs de Pals amb la presencia imponent del massis del Montgrí.
Uns quant companys "correcats" a la sortida Pluvinet (el rei de la festa) , Teresa , Joaquim , U_Ktan , Jim, Biel54 , Hyuste , Tigerman7 , Born2Run i Xavi46. També del meu amic Josep M. autor d'un magnífic reportatge fotogràfic.
Surto amb el meu company Hyuste i l'objectiu del sub 42'encara que no ho tinc gaire clar pel terreny. Passem el Qm 1 força ràpid en 5'03''i el 2 en 5'05''. En contra del previst, el troç d'asfalt per la carretera de les Serres de Pals el fem mes lent a 5'16''. Passat el Qm 4 entrem a la zona de bosc amb terra de sorra i pinassa , tot i aixó, fem el Qm 5 en 4'47'' ja que fa lleugera baixada.

Continuem els dos Qm següents per per terreny de terra , asfalt i un tram de pedres bastant complicat. Últim Qm "fortet" en 5'01'' per carretera de ciment y terra per marcar un temps final de 41'08''Ritme 5'09''/Qm. Objectiu complert i per una bona causa. Com en altres ocasions aquest any, he fet amb en Hector tota la cursa junts.
En acabar "bocates", fruita , refrescs i regals. Tan de bo es repeteixi aquesta cursa el proper any.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ramon, soc el Sergi (Born2run). Per fi he tingut un moment de veure el teu blog. ESPECTACULAR!!! quina enveja em fas poder explicar tant be les curses.
M'ha agradat moltissim i t'asseguro que el seguire a partir d'ara.
A veure si ens veiem aviat