martes, 12 de julio de 2011

Fi de temporada 2010 - 2011

Acabo una llarga temporada amb la Cursa per la Integració a La Maquinista del 3/7 . Fins mitjans de Setembre aturo quasi totalment les competicions ja que faré algun "bolo" d'estiu.


Seguiré però amb els entrenaments complementat-los amb sortides amb BTT per Pals i voltants.
Torno a millorar la temporada passada que em semblava insuperable i encara no m'ho crec del tot.

He participat en 23 curses, de elles 4 mitges marató i 11 curses de 10000 m.

Un any mes he millorat algunes marques personals de sempre.

  • 1000 m 3’59’’48 Pista de la Bòvila (Gavà) 18/6/11
  • Mitja marató 1h50’20’’ a Barcelona 30/1/11

i ....... he acabat en el lloc 19 de la meva categoria a la 3ªChallenge BCN 10K

El meu cercle d'amistats dintre de l'atletisme ha anat creixent, en especial amb Corredors.cat i també els darrers mesos amb el Nike + Run Club.

La "matxada" de la temporada han estat els 30 Qm que vaig fer corrent per la Serralada de Marina i Litoral l'Octubre passat amb motiu de la Caminada Internacional de Barcelona i la mes lúdica els Luna Run de Nike amb la festa final More than a Run.

El meu bloc va creixent dia a dia i la galería de fotos fa patxoca gràcies als companys / fotógrafs de corredors.cat. En resum un any fantàstic.

Ara, a gaudir de les vacances i a esperar l'inici de la propera temporada que començaré amb la Cursa de la Mercé el 18/9 (primera prova de la 4ªChallenge BCN 10K).

Salut i força amics !

No hay comentarios: