lunes, 20 de junio de 2011

1000 m ll Festa Corredors.cat


Aquest dissabte a la Festa de Corredors.cat he fet per segona vegada la prova de 1000 m llisos a les Pistes de la Bóvila de Gavà.
Dia de sol i temperatura no massa alta , uns 25ºC, pista de tartà i gespa en perfectes condicions.
Trobada multitudinaria correcat coincidint tambe amb la prova de decathlon.
Surto a la quarta serie amb els companys Hermanotubo, Tetexavi , Jordi Mas , Pereboss , Carlescat, Hyuste i Fina 27, tots amb millor marca que jo en 10 Qm.
Durant els últims dies he fet algunes series al camí de Radio Liberty a Pals per anar acostumbrar-me a la velocitat encara que s'asembla poc a una pista d'atletisme..
El meu objectiu es prou ambiciós , apropar-me ó millorar la marca de l'any passat 4'01''.
Surto molt fort i em coloco segon darrera Hermanotubo. Passo els 200 m en 44'' a ritme de 3'40''/ Qm. Vaig massa ràpid i veig que pot ser suïcida.


Als 250 m em passen tots menys la Fina. Intento seguir com puc en Hyuste que va just davant meu. A partir del 500 m crec que la Fina no em pot seguir. Passo el 600 m al ritme previst (volta en 1:39). Gran animació a la recta de meta.Última volta, la gent de davant s'estira , jo vaig al màxim. Veig "l'atxasu" d'en TeteXavi que enguany no es suficient i guanya en Jordi Mas. Esprinto a tope, entro setè amb un Temps de 3'59''48  millor marca personal en aquesta distància.

Grans companys de cursa

He rebaixat 2'' la marca de l'any passat i he baixat de per primer cop de 4' !.

Molt content , l'última volta en 1'36''. Ha estat una gran Festa. L'any que ve hi tornaré.

1 comentario:

jordimascasas dijo...

Em va agradar molt coincidir amb tú a la serie i també amb els altres companys que ja coneixia. Tots són gent molt maca.