lunes, 28 de marzo de 2011

18ª Mitja Marató de Montornès


Gran Mitja de Montornès ahir amb un xàfec important abans de començar i bona temperatura.
Traçat idèntic a l'any passat i trobada massiva de corredors.cat.
Sortim a les 10:00 amb l'objectiu d'apropar-me a 1h51'.La idea es de fer els primers 11 Qm de lleugera pujada cap a La Roca a ritme de 5'20'' per tornar desprès de baixada a 5'12''.
Els primers 3 Qms els faig amb la Sandreta però aviat queda clar que pot anar mes despresa que jo i tira cap endavant.Passo el Qm 5 en 26'57'' 15 segons per sobre el previst.Faig uns quant Qms amb el company de corredors.cat TooSlowEddie però abans d'arribar a La Roca em quedo despenjat. Passo el Qm 10 km en 54'33'', 1'08'' per sobre el previst. Tot i la lleugera baixada de tornada , no aconsegueixo incrementar gaire el ritme i ja tinc clar que l'objectiu s'allunya. Passo el Qm 15 en 1h21'46''(ritme 5'27''). Del Qm 18 al 19 un respir amb la forta baixada entrant a Montornès (el faig en 5'09'') però al tornar al pla del polígon industrial torno al 5'25''/Qm.


Enfilo la llarga recta del polígon amb els arcs d'arribada al fons , esprint i Temps final 1h54'50'' classificat 2014 (grup d'edat 199). Ritme 5'27''/Qm.


Tot i que hi ha hagut pujades i baixades ha sortit un ritme pràcticament constant de 5'27''/Qm. He fet quasi 4 minuts per sobre l'objectiu però estic satisfet perquè la meva quinzena mitja ja es al sac !!


Acabada la mitja recollida de samarreta, lot de productes del patrocinador oficial Henkel i pasta party al pavelló.

No hay comentarios: