domingo, 10 de octubre de 2010

XXII Cursa de Fons a Sant Muç


Avui 10/10/10 segona participació a la Cursa de fons a Sant Muç a Rubí , una cursa "trecacames" de 10 Qm's amb uns dos Qm's de pujada amb trossos de pendent de fins el 6%.
Nit de llamps i trons amb alerta de temporal, tot i això al final la pluja ens ha respectat i només un lleuger plugim ens ha acompanyat.
Saludo als "correcats"  TeteXavi (amb que he anat en cotxe a Rubí), Jorfer, Alexia, Solteron, Nolo58, Buzz, Jordi Mas, Brujita i altres.
Després de l'experiència de l'any passat, tinc clar que en aquesta cursa no es pot fer marca i per tant l'objectiu es intentar fer-la lo millor possible. Sortim puntualment a les 10:30 amb en TeteXavi i Solteron. Al pas pel Qm 1 els deixo anar perquè van massa ràpids. Passo el Qm 3 força bé en 15'21''. Vaig fins el començament de la pujada (Qm 3,2) amb en Jordi Mas però decideixo pujar sol al meu ritme perquè hi ha alguna rampa força dura. Faig el Qm 4 en 6'22'' i el Qm 5 en 6'43. Apreto a la baixada però no es suficient per compensar el que he perdut a la pujada. Sento que vaig força millor per acabar amb bones sensacions i un Temps final de 54:14 Lloc 502 i 29 de la meva categoria. Ritme 5'25''/Qm.

He fet 36 segons més que l'any passat (28 d'ells els he perdut a la pujada) No em puc pas queixar.

No hay comentarios: