viernes, 16 de julio de 2010

Fi de temporada 2009 - 2010

Amb la Cursa per la Integració el 4/7 acabo una llarga temporada . Fins Setembre aturo totalment les competicions , tot i que seguiré els entrenaments complementat-los amb sortides de mountain bike per Pals.


Camps d'arròs de Pals amb el Montgrí al fons

Si l'any passat em semblava una temporada excel·lent, no se que dir d'aquesta ja que de llarg ha estat millor.

He participat en 24 curses, de elles 5 mitges marató , 13 curses de 10000 m i altres "frivolites".

He fet les meves millors marques personals de la meva vida , millorant les que havia fet l'any passat i amb un any mes !!

  • 1000 m 4’01’’15 Pista de la Bòvila (Gavà)
  • 10000 m 48’46’’ Cursa dels Bombers on per cert també vaig fer MMP de 5000 m 24'08''
  • Mitja marató 1h50’37’’ a Barcelona

Sens dubte la samarreta de Corredors.cat m'ha donat "ales" en algunes curses i el que es mes important he fet un munt de amistats.

També he experimentat el senderisme fent amb el meu amic Miquel l'Octubre passat 100 Km del "Camino de Santiago" per Euskadi.

El meu bloc personal va creixent dia a dia amb les cròniques i la galería de fotos que em fan els companys de corredors.cat. En resum un any complert.

Ara, a gaudir de les vacances i preparar la propera temporada que començaré amb la Cursa de la Mercé (primera prova de la 3ªChallenge BCN 10K).

Salut a tothom !

No hay comentarios: