sábado, 12 de junio de 2010

1000 m ll Festa Corredors.cat

Avui he fet la cursa de 1000 m llisos a les Pistes de la Bóvila de Gavà. Era la primera vegada a la meva vida que corria una distància tan curta i per tant una nova experiència per a mi. En aquesta distància la tàctica es important i el ritme sempre altíssim ja que normalment no faig aquestes distàncies tant curtes. 
El meu objectiu era un temps al voltant 4'20'' després d'un petit assaig al camí de Radio Liberty a Pals que vaig fer fa uns dies. 
Ens han dividit en cinc sèries agrupats, més o menys,  per temps en deu mil. He fet la quarta amb un total de set participants.
  
En plena acció

Avui però, el fet de córrer amb altres companys i el tartà, m'han fet donar-ho tot a la pista per marcar un Temps final de 4'01''15 millor marca personal en aquesta distància. 

He superant de llarg les meves expectatives. He fet el Quilòmetre mes ràpid de la meva vida !.

Els "cracks" de la 4ª serie

L'esprint final d'en TeteXavi i PereBoss molt guapo, llàstima que jo l'he vist des de darrera Reportatge de Gavà TV : Clicar aquí
Les cinc series a You Tube

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ramon: UNA MARATÓ, colluns 42Km195m, 1000m es per fer una festa, tu ets un atleta dels primers, un visionari. Farem junt la marató de bcn 2011, un altre mmp!!!Una abraçada campio, estic lesionat pero Volvere!!!
Pablo