lunes, 19 de abril de 2010

12ª Cursa Bombers

Espectacular Cursa de Bombers ahir al matí amb una perfecta organització de Nike.
Trobada correcat multitudinària i reivindicativa en contra la imposició del carnet del corredor de la RFEA. Cinquena cursa puntuable per la 2ª Challenge BCN 10 K. i mes de 18000 inscrits.
M'acompanya en aquesta ocasió el meu amic Sergi i debut del David en una cursa atlètica. En aquesta cursa la samarreta oficial es de color blau i la posada en acció brutal al ritme de l'Empordà de Sopa de Cabra i una pluja de confeti vermell impressionant.

Compartint per primer cop cursa amb en David

La previsió es de fer una cursa rapida ja que es molt plana. Sortim amb en Sergi a sac des del calaix Sub 53' amb l'objectiu Sub 50'. Pasem el primer Qm en 4'44'' . Enfilem el Paral·lel sense afluixar i passem el Qm 3 en 14'46'' tot i el tros de pujada. A la Gran Via estabilitzo el ritme per sota dels de 5' / Qm . Passem el Qm 5 en 24'39''. Això pinta be però cal aguantar .
En Sergi em fa de "llebre" i em va donant ànims. A l'alçada del Qm 6 passo els meus companys correcats Parisienne , Lucius i Luigi que no em poden seguir. Enfilo el carrer Marina on hi ha el Qm 7 que passo en 4'49'', no m'ho puc creure. En Sergi em mira de reüll aviam si segueixo i jo només tinc un pensament al cap , aguantar el ritme.
Qm 8 , injecció d'adrenalina al pas per l'Arc del Triomf en 39'11'' , penso que avui es el dia de fer una gran marca. Aguanto com puc fins Via Laietana , la marea blava des de dalt es espectacular, només queda la baixada i recta final , cal aguantar. Passo en Solteron al Qm 9 , li dic que em segueixi però no pot. El crono marca 44'02''. Enfilo la part baixa de Via Laietana on, a banda i banda, hi ha una animació de percussió bestial , això em dona ales. En Sergi m'anima i apreta més. Sprint final a mort . Faig l'ultim Qm en 4'44 per marcar un Temps final de 48'46'' lloc 5764 Ritme 4'53/Qm.

Millor marca personal i per primer cop Sub 49' !!

En revisar els parcials observo que en el segon 5000 m també he fet millor marca personal en aquesta distància 24'08'' Ritme 4'49'' / Qm . Bingo !!

Moltes gràcies Sergi, sense tu no ho hauria aconseguit.

Segueixo pujant llocs a la classificació de la 2ª Challenge BCN 10 K vaig al lloc 291 i 8 del meu grup d'edat !!.

Gran marca de David en el seu debut 51'56'' Ritme 5'12'' / Qm

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt bé Ramon!

Com tu ben dius encara no saps quin és el teu límit. El més important és que disfrutes corrent.


Salut!!


Toni Ferret

toni dijo...

Ostres Ramon:

Això està be, tu si que no ets un jubilat de sofà!!!!

Cuidat!!!

Toni Rebo