lunes, 29 de marzo de 2010

17ª Mitja Marató de Montornès

Gran Mitja de Montornès ahir amb un dia solejat i molt bona temperatura. Onzena mitja de la meva carrera i un cop mes , trobada multitudinària de corredors.cat.
En aquesta edició l'organització ha modificat lleugerament el traçat eliminant la forta pujada que hi havia en el Qm 18 l'any passat.
Sortim a les 10:00 en una super barqueta de 8 unitats amb l'objectiu d'ajudar a la Belenka a fer marca personal. La idea es de fer els primers 10 Qm de lleugera pujada a ritme de 5'30'' per decidir desprès com fer la baixada.
El company Serju16 ens fa de llebre tota la cursa. Al Qm 6 abandona la Montse per problemes en el peu. Tot i que ens anem reservant passem el Qm 10 km en 53'45'', 1'15'' per sota el previst (Ritme 5:22/ Qm). Com que anem be, el ritme de tornada va creixent. Al Qm 16 es queda en Tetexavi, que volía fer els primers 10 Qm's amb nosaltres, tot i això continua en cursa. També ens acompanya uns quilòmetres en Kalimero però a partir del Qm 18 es queda una mica enrere. Fem el segon deu mil a 5'12'' / Qm . L'ultim Qm es fa llarguíssim ja que es una recta del polígon industrial i es veuen els arcs d'arribada des de molt lluny.
Entrem junts a meta sis dels vuit que hem començat JimBDN , JoseCarnero , Serju16 , Hermanotubo , Belenka (fent marca personal 1h51'38'') i Ramon_B (jo mateix).


Objectiu complert i a mes, rebaixant en mes de sis minuts la marca de l'any passat aquí mateix.

Acabo fent la meva 2ª MMP amb un Temps de 1h51'30''Classificat 1593 (grup d'edat 171) Ritme 5:17 / Qm.

Després de l'esforç recollida de la samarreta, lot de productes del patrocinador oficial Henkel i pasta party a pavelló.

3 comentarios:

Unknown dijo...

No em cansaré de repetir-ho és un orgull veure-t correr a tú i a tots els correcats !!!. Quin esforç, quin entusiasme poses....és INCREIBLE. La teva VITALITAT no té limits !!! ET FELICITO UNA VEGADA MÉS PER LA NOVA MARCA PERSONAL......!!! 1H 51'30" ETS UN ATLETA PROFESSIONAL !!! Val a dir, que a les curses a part de dur un bon ritme no se't veu gens cansat, sino tot el contrari. MOLTES, MOLTES I MÉS QUÉ MOLTES FELICITATS RAMON !!! EM SENTO MOLT I MOLT ORGULLOSA DE TÚ !!! Un petonarro molt i molt gran !!!

Ramon dijo...

Moltes gràcies però les aparences enganyen. Al Qm 18 vaig pensar que em despenjaria perquè la barqueta s'anava accelerant,ja que la Belenka volia mes canya, però vaig aguantar i acabar be.

pablopluvinet@gmail.com dijo...

Bona cursa i molt bona cronica, el millor es disfrutar d' aquest petit mon que representa el atletisme popular. Vaig entrar un mica abans pero vaig patir aquesta vegada moltissim.....
Ens veiem amic