domingo, 24 de enero de 2010

32 Cursa Barri de Sant Antoni

Ahir vaig fer la ja tradicional Cursa del Barri de Sant Antoni primera cursa de 10 Km de l'any i la que fa 228 de la meva carrera esportiva. Quarta cursa puntuable per la 2ª Challenge BCN 10 K. i mes de 3000 participants.

La previsió era de pluja però finalment ni una gota i bona temperatura. Trobada multitudinària de correcats i presencia dels meus amics Sergi i Joaquim. L'Albert ha estat baixa d'última hora.

El recorregut bastant pla amb dues "pujades" al Paral-lel d'un Quilòmetre cadascuna. Objectiu per la cursa fer Sub 50'.
Surto fort el primer Qm aprofitant la lleugera baixada del carrer Urgell i la Ronda Sant Pau , el passo en 4'46''. Estabilitzo ràpidament el ritme al voltant de 5' / Qm tot i el tros de pujada. Passo el Qm 5 en 25'04''.

Qm 3 Baixant la Gran via

Al arribar al Qm 8, aprofitant la lleugera baixada de la Gran Via, faig el canvi de ritme en companya d'en PereBoss i posteriorment Koldo i Parisienne, . Faig el Qm 9 en 4'46'' i l'últim , el 10 a sac en 4'39.

Últim Qm amb Koldo i Parisienne

Temps final de 49'52'' Lloc 1752 Ritme 4'59/Qm.

Objectiu complert i tercera millor marca personal en 10000 m. Un cop mes Sub 50' !!.

Segueixo pujant llocs a la classificació de la 2ª Challenge BCN 10 K vaig al lloc 331 i 8 del meu grup d'edat !!.

No hay comentarios: