viernes, 1 de enero de 2010

11ª Cursa dels Nassos

No podia acabar l'any 2009 millor. Ahir a la Cursa del Nassos vaig fer millor marca personal absoluta en 10000 m amb un temps de 49'27''.

Com l'any passat va estar una trobada massiva de correcats . També el retrobament amb el meus amics Sergi i Joaquim (que no va poder córrer per una petita lesió).

Dia excel·lent per córrer amb una excepcional temperatura de 16º C.
Inscripció record amb 9000 corredors i tercera prova puntuable per la 2ª Challenge BCN 10 K.

En aquesta edició, com a novetat, vam fer una sortida per onades , la primera a les 17:30 (els 4500 primers pitrals) i la segona a les 17:35 (la resta , on hi era jo) , això , va representar una sortida mes fluida tot hi que érem forces participants.

c/ Selva de Mar minuts abans de la sortida

Surto a tope des del primer Qm amb l'objectiu de baixar de 50'. Passo el Qm 1 en 4'48''. Contacto amb el company correcat JIMIXBCN amb qui faig pràcticament tota la cursa. Passem el Qm 5 en 24'38'' força ràpid però que aguanto be. Al carrer Marina (Qm 6) afluixo una mica per la lleugera pujada però tot i això superem a la Upe que no ens pot seguir. Recupero ràpidament el ritme amb companya d'en Roger . Passem el Qm 8 en 39'34''.
A partir d'aquí, veig possible fer marca aprofitant la lleugera baixada per la Diagonal i Selva de mar fins la meta. Faig els últims 2 Qm al límit per acabar en un increïble temps final 49'27'' Lloc 3729 Ritme 4'57/Qm.

El diploma

L'equip de corredors.cat hem guanyat tan en la categoria masculina com femenina.

He fet millor marca personal i 33'' per sota del meu objectiu. Encara no m'ho crec !.

Segueixo pujant llocs a la classificació de la 2ª Challenge BCN 10K vaig al lloc 522 i 13 del meu grup d'edat.

1 comentario:

Tr3sk dijo...

Felicitats, crack!!!...si segueixes millorant no haurà ki t'agafi..ni amb els patins!!!!...jejeje

Ens veiem a la propera!!

B3sitos

Eva