lunes, 30 de noviembre de 2009

86ª Jean Bouin (31ª Open)

Ja tinc una Jean Bouin mes al sac i van amb aquesta 23 participacions.
Va ser la primera cursa que vaig corre a l'any 1972 quan es va traslladar per primera vegada al Parc de Montjuïc. Encara no es feia la Open i vaig participar a la prova de debutants amb una distància de 2200 m. Des de llavors ja ha plogut una mica.......


Com a recordatori el cartell de la XLVIII edició celebrada el 17 de Desembre de 1972.




Temperatura molt bona per córrer i trobada amb l'Albert i amb un bon nombre de correcats. Inscripció multitudinària amb més de 5000 arribats a meta.

He sortit a un ritme força ràpid en companya dels meus companys de corredors.cat Adalpu i Josep Lluis. El temps de pas pel Qm 2 el faig en 9'59'', una mica massa ràpid per mi, per tant deixo que marxin. El Qm 5 el passo en 25'09''. El segon 5000 m el faig a un ritme mes regular però mes lent per la pujada al Paral·lel i carrer Lleida. Temps 26'05''.

Últim Qm pujant el carrer Lleida

Acabo en un Temps final de 51'14'' al Lloc 3383 a un ritme de 5'07''/Qm. Segona millor marca en aquesta cursa però un cop mes a les portes del sub 50'.

"Subidon" a la classificació de la 2ª Challenge BCN 10K del 2272 al 916 i continuarà ....

1 comentario:

Anónimo dijo...

Molt bé Ramon !
La marca de 50' ja caurà algun dia. D'aquesta manera continues tenint un repte per l'any que ve.
Jo, per la meva part, vaig aconseguir clarament baixar de l'hora. Vaig fer 57'35". Creia que estava molt bé perquè les darreres curses al Prat i Gavà les havia fet al voltant de l'hora (però amb molta calor)... fins que vaig consultar el temps de la meva última participació de la Jean Bouin, de fà dos anys, en la que vaig baixar de 56'.

Salut
Antoni Ferret