lunes, 12 de octubre de 2009

XXI Cursa de Fons a Sant Muç

Ahir a Rubí vaig fer per primer cop la Cursa a Sant Muç , una cursa "trecacames" de 10 Qm's amb uns dos Qm's de pujada a l'ermita força durs.
Originalment no estava prevista al meu calendari però vaig fer la inscripció a última hora al assabentar-me de la presència d'els meus amics "Joaquims" (pare i fill) en Miquel i en Marcel.
També hi havia uns quants "correcats" , Upe , TeteXavi , Llança , Merce008 , Xavi46 , Nolo58, Jorfer i altres.

Des del primer Quilòmetre estava clar que no es podia fer marca. Al arribar al Qm 3,5 comencem a pujar fortet ( del 4 al 5 el faig en 6'32'' !! ). En Joaquim intenta fer-me de llebre però no el puc seguir. La baixada per a mi no es suficient per compensar el que he perdut a la pujada ; a mes, a la tornada hi ha unes quantes "pujadetes" no previstes.


Temps final 53'38'' lloc 511 (30 de la meva categoría) Ritme 5'22''/Qm. Força content.
Marxo a fer un tros del Camino de Santiago (caminant ).
Ens veiem a l'Amistat.

No hay comentarios: