domingo, 1 de marzo de 2009

Marató de Barcelona

Avui diumenge ha estat el gran dia , la veritat es que per a mi era com un entrenament de 15 Qm's però el gran ambient i la responsabilitat d'acompanyar al meu amic Joaquim han fet que estigues força nerviós.





El dia ha sortit tapat amb una mica de plugim, ideal per córrer. Primer he anat al Qm 7, a la Travessera de Les Corts, per tenir un primer contacte amb la cursa i animar. Tots els companys de corredors.cat han passat en aquest punt força animats, els hi faltaven per acabar 35 Qm's !!

A continuació m'he desplaçat al Qm 27 des d'on he acompanyat en Joaquim fins la Meta (15 Qm's).

L'objectiu era de ajudar-lo a baixar de les 4 h en la marató i ..... ho hem aconseguit.
Al pas del Qm 27 (quan jo he començat) ja anava a ritme per sota de les 4 h  i es tractava doncs de donar-li suport durant els quilòmetres mes durs a fi de mantenir lo fins el final.
Del Qm 27 al 37 hem seguit a aquest ritme, es a dir superant el mur sense problemes i gaudint de l'espectacular animació al llarg del recorregut .



Amb Joaquim

L'ultim 5000 m hem pogut apretar una mica a un ritme fins a 5'19'''/ Qm per acabar en un excel·lent temps final 3h55'54'' (21 minuts menys que l'any passat).

Felicitats Joaquim !


Els "meus" 15 Qm's els he fet en 1h23'07'' . Ritme 5'32''.

1 comentario:

marisa dijo...

Molt bé Ramón !
Quina progressió tan espectacular que estàs fent!
Jo, per la meva part, correré diumenge que vé una cursa a Vilanova, per la muntanya, però bastant plana, entre vinyes i altres zones de cultiu. Al acabar donen una magnífica botifarra a la brasa amb pa amb tomàquet, boníssima. A veure si t'animes.
Salutacions
Antoni Ferret