lunes, 1 de diciembre de 2008

La Cursa de El Corte Inglés

Despres el meu debut al 1972, fins l'any 1979 no vaig tornar a participar en cap altre cursa , la 1ª de El Corte Inglés . Durant aquests anys vaig formar part de les rares especies de corredors que entrenaven pels carrers i parcs de Barcelona i patíem tot tipus de comentaris i "brometes" de molta gent del carrer que ens veien com una cosa rara.
Aquest any es va engegar el "boom" de curses populars que encara continua enguany. Com exemples la Cursa del Barri de Sant Antoni , La Cursa de la Mercé , el Cros Popular de Sants i la Cursa "Open" de la Jean Bouin que van néixer aquest mateix any.
La primera edició disputada el 27/5/79 va ser històrica aconseguint en aquells temps més de 17000 inscrits. Vaig acabar en el lloc 1689.
El meu amic i company Miquel Pucurull va fer aquesta entrada al seu bloc
Des de llavors les meves participacions en aquesta cursa han estat seguides amb la excepció de la 5ª edició de 1983.
Aquest any amb motiu del 30é aniversari, els que hem acreditat amb els diplomes mes de 25 participacions ens han donat una samarreta commemorativa.

Samarreta 30é Aniversari
També ens van assignar pitral amb fons daurat.

Pitral daurat

Amb el pas dels anys els diferents dissenys també han quedat reflexats en els fulletons de promoció de la cursa . Per veure'ls clicar aquí

No hay comentarios: